Dün bu saatlerde sünnet oldu oğlum. Doktor yarım saat sonra şurup 2 saat sonrada fitil koy dedi. Akşam 10 bucuk gibi uyudu tabi her çişini yaptıgında da çığlık atarak ağlıyordu. Sabaha karşı yine ağlayarak uyandı çok geçmeden tekrar uyudu. Öğlen 11 gibi uyandı normalde erken kalkan bir bebek. Yemek yedirip 1bucuk gibi tekrar uyuttum ve hala uyuyor gözünü açıp tekrar dalıyor 🥺 niye böyle oluyor kızlar sünnetten mi fitilin etkisinden mi? Oğlum 1 yaşında