Avs Evet nemlendiricisinden çok memnunum genelde banyodan sonra kullanıyorum ben uzun süre etkisini gösteriyor. Şampuanı diğer şampuanlara bakarak bir tık daha az köpürüyor , alerjik bir reaksiyon göstermedi oğlumda ve göz yakma gibi bir durumla karşılaşmadım çipik çipik bakıyordu oğlum her seferinde 😂 Hatta o markanın bize göre uygun olan aloe Vera jelini aldım ondan da çok memnunum tavsiye ederim