Merhabalar, 15 aylık bebeğim var ve çalışan bir anneydim. Akşamları emziriyorum gündüzleri de biberonla besleniyor. Yaklaşık 3 gün önce düştü çenesini ve dudağını kanattı. O günden beri ne emiyor ne biberon alıyor. Emmeyi bıraksa bari mama yese veya normal süt içirebilirsin demişti doktor 1 çay bardağı onu içse gece rahat ederdi. Ama ne yiyor ne içiyor gece kalkıyor aç kalıyor çorba bile yaptım yemedi. Napacağımı şaşırdım. Başına gelen varmı ne yapmam gerek çok acil yardıma ihtiyacım var 🥺🥺