Merhaba sevgili anneler. Kızım 9 buçuk aylık . Biz ilk günden beri mama + meme gidiyoruz. Ek gıda başlandığından beri mamayı bırakmıştık . Kızım iştahlı bi bebek . Ek gıdayı çok seviyor. Ama bu aradaki dengeyi mi kuramadık bilmiyorum, emmeyi baya azalttık. Dönem dönem sütüm azalırdı ama ısrarla pompa yapıp emzirince geri gelirdi. Bu sefer geri gelmedi yaklaşık 3 haftadıt böyle . Yok denecek kadar azaldı . Ha şu da var , kızım illa meme meme diye hiç ağlamaz. Ki vermek istesem De, bu ara süt az olduğu için mi istemediği için mi bilmem , memede fazla durmuyor . Var mı bu durumu yaşayan , tecrübelerinizi bekliyorum …