Nil_defne Bütün günüm sağmakla geçiyor psikolojik olarak çok yıprandım bende. 2. Haftadan veri böyle şuan 55. Gündeyiz. Dediğiniz gibi biberonda ısıttığım için, içemiyor bende mecbur bozulur diye döküyorum. İçim acıyor dökerken resmen.
Evet bende araştırdım aynı dediğiniz gibi ön süt olayı. Peki ne yapmamız lazım. Ön sütğ sağıp dökelim mi, bide kaç cc den sonra ön süt bitip yağlı süt geliyor ki bilemeyiz.