Merhabalar bebegım sarılık oldu uyandıramayıp besleyemeyınce doktorumuzla anne sütü artı mama verılmesınde karar kılmıştık Anne sutu sarılığı devam ettı Sımdıyse tamamen gectı Doktorumuzda azaltarak kesılebılır dedı Nasıl bır yol ızlemelıyım Tecrubelı annelerden yardım beklıyor olacağım