Arkadaşlar 8 aylık bir kızım var iki gündür sürekli eli genital bölgesine gidiyo kaşıntısı vardir diye banyo yaptırdım yıkadım su tuttum oraya ama kurularken eliyle tuttu etini çekti sizce normal mi yoksa bir enfeksiyon bir sorunun habercisi mi. Başına bu durum gelen anneler varsa fikirlerinize ihtiyacım var 🙏