BesteHilal Kızlar bebeğim haftaya 6 aylık oluyor yarı yaş doğum günü yapmak istiyorum aranızda var mı varsa fikir verir misiniz :)
Eemmyy BesteHilal Ben geçtiğimiz ay yaptım. Yarım pasta yaptırdım, kızıma da ½ yazan yılbaşı şapkası tarzı toka aldım. Elbise giydirdim. Ewde eşimle yaptık fotoğraf çekindik. Arkadaş filan dawet etmedik
Mom064 BesteHilal bizimkide böyleydi bir ay sonra 1 yasına girecek yarım yaşta çıta yükselince bir yaşına konsept bulamıyorum😂
EsraArslan4525 BesteHilal bizimde az kaldı 6 gün sonra ☺️Bende düşünüyorum ama öyle ahım şahım bişey değil küçük bi pasta oglumu giydirip önüne pastayi koyup bi iki resim cekmek istiyorum belki bi kaç balonda olabilir☺️
busrasilra14 BesteHilal haha bende cok yapmak istedim ama esim boyle seyleri cok sacma bulur 😩 yaptirtmadi 🤣
Mircet BesteHilal annem kız kardeşim eşim ben kutladık kız kardeşim pasta yaptırmış minik bi kutlama fotoğraf çekindik ☺
Doga_sever BesteHilal dogum gunu demek, dogdugu gun demek. Aradan 1 yil gecmesi demek. Ya artik antin kuntin kutlama sacmaliklari buluyorsunuz. 6 ay kinasi bile gordu bu gozler ,😁 komik