4.5 aylik ogluma gecen cuma sunnet yaptirdik. Pipisinin dikis yerinin oralarda boyle hafif aciklik var ayrilmis gibi. Bu normal mi acaba? Yada bizimkinde mi bi aksilik var endiselendim. Yarin doktor randevumuz ama o zamana kadar panigim gecsin istiyorum 🥺 Cevap verirseniz sevinirim🙏