Mehlika çok geçmiş olsun öncelikle, benimde 2 ay 14 günlük bebeğim var, görünce yazmak istedim şurupları verirken çok dikkatli oşun calpol kızımın genzine kaçtı kabusu yaşattı bize. Bide benim bebeğimin bir günde 4 kez bile kaka yaptığı oluyor, çok emdiği içindir çok kaka yapması