Sevgili anneler kızım 1 yaşında olmak üzere. 5. ayından itibaren kendi odasında kendi beşiğinde uyuyordu, ben de onun odasında tek kişilik bazada uyuyordum. 8. ayda uyku gerilemesiyle yeterki uyusun diye yanımda yatırmaya başladım☹ şu an 11 ay 24 günlük. Bazı geceler beşiğinde 2 uyku yaptığı oldu ama sonraki gece yine beşik istemedi yanıma aldım. Çoğu gece sık sık uyanıyordu ve her seferinde emzirerek uykuya geri döndürüyordum. 2 gecedir uyanmaları azaldı ama yine de beşiğine koymaya korkuyorum çünkü koyduğum an ağlıyor ve uykusu açılıyor. Onun dışında geç uyuyup geç uyanan bir bebek, uyku arası saatleri de aşağı yukarı düzenli. Sadece beşiğinde yatmaya ve gece uyanmalarına ben bir çözüm bulabilir miyim? Yoksa kendisi bu düzene girer mi yaş ile birlikte. Son günlerde biraz umutlandım ama yine de korkuyorum böyle devam edersek diye. Var mı önerileriniz🙄