kubralyaa çoğu besinin tadımları bitti güzel yiyorduk ama 8. Aya girince ağzını açmaz oldu bu ayda büyüme atağı var ondan dolayımı yoksa oğlumun boğazında aftlar varmış ondan dolayımı bilmiyorum şu aralar sadece emiyor ve su içiyor ek gıda yapmıyorum bile 1 kaşık bile yemiyor çünkü inşallah düzelir bebişler