Hvv aynı sorunu ben yaşadım bebeğim emmek istemiyordu ağzında sadece tutuyordu ben ağzına sıkıyordum ama maalesef biraz gec kaldım o kadar da yeter ona dedikleri için pek önemsemedim 3 gün içinde çok kilo kaybetmişti sende bu hataya düşme emzirmeye çalış emzirdikten sonra süt sağ şiringayla iğnesini çıkarıp tabi onunla ver