Merhaba, Oğlum 27 aylık tuvalet eğitiminde bugün 3. günümüz sabah uyandıktan sonra tuvalete yapmak dışında geri kalanlar hep altına yaptı yaptıktan sonra gelip bana söyledi. Yada ben var mı deyince başlıyor yapmaya. 1 kezde dün kakasını yaptı akşam Yaparkende ağladı ama bitince sustu atarken falan gördü tepki vermedi. Fakat bugün birden geldi sanırım çiş dedi kakasını yapıyordu altına ve yere düşünce ağlamaya başladı çok fena hemde bide kalanlar tenine temas edince daha çok ağladı bez takmamı istedi taktım hemen. Sonra sakinleşince yıkadım onu yine taktım uyuyacaktı zaten. Atarkende bak birşey yok falan dedim ama korktun mu diye sorunca evet dedi. Devam etmelimiyim bilmiyorum çok ağladı bende panik yaptım. Tecrübeli olanlardan yorum bekliyorum.