Merhaba hanımlar kızım 1 aylık göğsüme basını dayayıp sakinleştirirken uyuya kalıyor sanki daha rahat ediyor hiç kıpırdamadan güzel güzel yatıyor uyuyor. sırt üstü yatarken de genelde çok hareketli huzurlu bi şekilde uyuyamıyor gazından dolayı. Sorum şu yatağına yüz üstü yatırılması zararlı mı 😕