suku_16 15 günlük bebeğim var ve şuana kadar hiç kusmadı.Çevremdeki herkes neden kusmuyor diye soruyor.Bende biraz telaş ettim.Kusmaması norma mi? Bilen varsa yardımcı olurmusunuz.
asz suku_16 benim oğlumda hiç kusmadı.5.aydan sonra bi kaç kere kusmuşsa kusmuştur.ama yenidoğanken hiç kusmazdı.
Kuzeybabyy suku_16 benim oğlumda hiç kusmadı 🥰 doktoru akıllı bebek heralde doyduğunu anlıyor demişti
Gizemhzl Kuzeybabyy doymakla alakalı bir durum degil ilk 6 ay bebeklerde fizyolojik reflü olur mide kapakcıkları tam gelişmedigi için sık kusarlar. Bazılaro kusmayadabilirler. Siz şanslı gruptansınız
suku_16 Aaa-s canım kusup kusmamasının hangisinin normal olduğunu bilmiyorum.Elbetteki dert aramiyorum fakat cevremdekiler ben kaç tane doğurdum hepside kustu bebekte bi sorun var deyince siz bilen annelere sormak istedim.Cevabimida aldim.Terslemenizin lüzumu yoktu.
Begonvillll suku_16 benim oğlum kusan bi bebek değildi. 11 aylık şu anda. Kusmasını parmakla saysan 10 kere kusmamıştır
yaseminligunler suku_16 12 ayımız bitti bebeklik döneminde hiç kusmadı sadece ek gıda dönemınde cok yedirmeye baglı 3 kere kustu o kdr cok şükürr kimsede niye kusmuyo demedi
Minisinannesiii suku_16 benimki de pek kusmaz ama kusmuyo diye serbest bırakmayın geçende çocuk beşikte yatiyo bende koltukta ayaklariyla oynuyodu birden çırpınmaya basladi baktım ağzından burnundan kusmuk gelmiş boğuluyodu Allah korusun
suku_16 Minisinannesiii sürekli kontrol ediyorum uyuturken yan yatırıyorum arkasına destek veriyorum.Dediginiz gibi onlem almak lazim
Hilal365 suku_16 canım seni emiyor mu anne sütü alan bebek mamaya göre daha az kusuyor zaten kusmuk gibi de değil su gibi bizde 1 aylık olduk bugün kusmadık hiç sadece gazını çıkarttığım zaman omzumda biraz ıslaklık oluyor oda su gibi az zaten
zeyzey77 suku_16 maşallah ne güzel işte..illa kusması gerekmiyor ki ! Benim bebeğimde kusmaz . sadece 2 kere filan çok hıçkırıyordu geri geldi biraz mideden o kadar . Normalde hiç kusmaz