Sevgili anneler ilk bebeğim, bugün 2. Ay aşımızı olduk ve şuan ağrımız var. Uyanınca ağlıyor, ağrısı var ve etrafımdakiler calpol ver deyip duruyor. Ebe ateş durumu olursa çay kaşığının ucuyla ver dedi, şuanlık ateş durumumuz yok. Siz nasıl geçirdiniz bu süreci ? Direk çocuğa ilaç dayamak istemiyorum, şuan çok halsiz ve uyuyor.