yldrm986 Arkadaşlar merhaba,oyun halısı altına herhangi birşey seriyor muyuz? Direkt halı üzerine bırakmak içime sinmiyor nasıl kullanıyorsunuz?
Rabiays yldrm986 battaniye katlayıp koyuyorum yere koyacaksam ama genelde çekyatı açıkıyorum üstüne koyuyorum
biryavuzkusu yldrm986 ben battaniye seriyorum yere koyduğumda şuanda koltuğu açtım üstünde yatırıyorum. Bebeğim daha dönemediği için
MerveCinarKaya yldrm986 bebeğim henüz dönmediği için koltukların uzerine koyuyorum halıyı, ama ilerde altına battanıye koyarım ikiye katlayıp . Halısı yeterince kalın değil çünkü
yldrm986 MerveCinarKaya evet canım benim de korkum o, soğuk çeker derler ya... battaniye yeterli o halde sanırım teşekkür ederim ☺️
Meli yldrm986 yatagmn üstüne koydum bıgüm havalar yere koycak kadar ısınmadı ama dönmeye başlaynca düşeblr allah koruusn belki kalın bartanye sereblrsnz
PrensesRavza yldrm986 kendi yaptığım oyun alanı halısı var onun üstüne koyuyorum içi çift kat elyaf var 😊
Toprakbey yldrm986 battaniye var onun üstünde normal halısı vardı onunda üstüne oyun halısı 😁 artık teke düşürdüm havalar iyi olunca evde çok sıcak tek battaniye var nevresime geçirdim ve tek kat çünkü bütün odayı dolaşıyor artık
Kizim07 yldrm986 evin her odasinda yerde kocaman yorganlar serili onlarin ustunde yavru panda gibi takiliyor
Esracim yldrm986 ben halıda olsa yerde olsa altına bebek yirgani almıştım ince onu dörde katlayıp seriyorum