Mom263 merhaba ben möllers kullanıyorum bir ay olcak yaklaşık. Çok aman aman Bi fark yok yani benm bebeğim hep aynı şeyleri yiyor farklı yiyecekleri ağzına almıyor hala ama Bi tık da olsa iştahta etkiledi bir de bpumuzu uzattı sanki bu arada tutti furitti aromalı aldım çok korkuyodum içmez diye ama bayıldı şişeyi alıp içmek istiyo 😂👍