Ayza-Lina Sezeryanle doğum yapalı 3 ay olmuş anneler 3 ay sonunda kontrole çağırdı doktor beni. Nasıl bir kontrol oluyor? Beni bilgilendirir misiniz? Alttan muayene oluyor mu? Yoksa sadece dikiş bölgesine mi bakıyor?