3MelekAnnesi3 yanınıza sade neskafe,bitter çikolata ve kayısı hoşafı götürün mutlaka. Nescafe ve bitter çikolata narkozun atılmasını kolaylaştırıyor baş ağrısını engelliyor. Kayısı hoşafı da sezaryen sonrası ilk gaz için önemli. Hemşireler sürekli gazınız çıktı mı diye soracaklar tuhaf gelecek belki ama ☺️ Ayağa kalktığınız an yere değil karşıya bakın başınız dönmesin. Sürekli hareket edin. Yürüyebildiğiniz kadar yürüyün. Ben iki takım pijama götürmüştüm pijamayla daha rahat ettim. İlk etapta hasta bezi takmışlardı uyuşukluk geçene kadar sonrasında ped kullandım. Depentte kullanabilirsiniz gecelik tercih edecek olursanız. Bebeğinizi emzirin. Sezaryen oldun sütün gelmezlere kulak asmayın.