Merhabalar, 15 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri ara ara ( gündüz 1 gece 1) mama takviyesi yapıyorum. Bebeğim sürekli beni emmek istiyor yalancı meme gibi sürekli ağzında olsun istiyor. Doymuyor mu acaba deyip mama verdiğimde de uyuyor. Sanırım sütüm ona yetmiyor. Memeye ek ne kadar sıklıkta ve ölçüde mama vermeliyim? Beni emdikten sonra 60 cc veriyorum hepsini içiyor. Daha olsa daha da içer.