Şuanlık istemiyorum, şartlar maalesefki zor. Tüm şartları 2ye bölmektense tüm elimden geleni tek oğlum için en güzelini yapmayo düşünüyorum. Şartlar tabiiki değişirse 1 kardeşi olmasını isterim evde tek çocuk olmak bazen gerçekten zor oluyor. Ama bu standartlarda 2 taneyi bakmak, bakımları vs gerçekten çok zor. Eksik kalmalarındansa böylesi daha iyi diye düşünüyorum 🤷🏻♀️