Rumeysaerim_28 Gayet güzel. Cogu bezi denedim. Kullandigim markalarda bazı bezler sert, yırtık ya da içi taş taş çıkıyordu. Kimi sizdiriyor, pişik yapıyor, sıkıyor, iz yapıyor ya da kokuyordu. Kizim şu an 21 aylik. 1 yaşından beri baby me kullanıyorum. Baby me de hiç sorun yaşamadım. İkinci pakette %30 indirim oluyor. Yaşadığınız her hangi bir sorun olursa iade alıyorlar.