Nilara 19 aylığım yerimde durmak istemiyorum.
Aaaaaa, mööööö diye bağırıp oradan oraya koşuyorum. Annem enerjimi atamadığımı anlamıyor yere yatıp kalıyor.
Gidip öpüyorum güç topluyor kalkıyor.
bu kadın öpücükle çalışıyor arkadaşlar.
Gece 3’te oyun oynamak istememin nesi garip? İki gol atsam ne olacak? Gece olunca öpücük bile fayda etmiyor illa e bebeğim eee eee ee .
Bu kadının sesi de çirkin ama anne sesi olduğundan mıdır nedir teslim oluyorum.
heh bir de her yemeğe sebze koyma çabası.
o mama sandalyesini de kim bulduysa.
bağlıyor kaçamıyorum.
arabalarımı koltuğun altına atmayı, aynı kitabı bin kere okumayı çok seviyorum. Anneciğim yazık ses etmiyor eğil kalk eğil kalk. Epey zayıfladı. Ben içerdeyken tombikti bu.
Çok dans ediyor ben gülüyorum diye zıplıyor çok hoşuma gidiyor o yüzden uyumak istemiyorum hiç durmak istemiyorum. Yatana sinir oluyorum.
herkes oynayacak evde müzikal esintisi olacak? Benim ayımdaki bebeler siz de öyle misiniz?
🥰😊😅