Merhaba herkese, bebeğim bu gece aniden ateşlendi önce 37.5 civarı seyretti şimdi 38leri görüyor. Duş aldırdım 4 saatte bir parol veriyordum ama bunlar fayda etmedi az önce de paranox fitil verdim. Salı günü menenjit aşısı oldu normalde Bexero marka olurdj o gün ateşi olurdu bu defa farklı marka oldu ve hiç ateş olmadı. Bu ateşin sebebi aşı olabilir mi ancak neredeyse 2 gün geçti üzerinden. Doktorumuzla görüştüm yarına kadar geçmezse gelin dedi ancak içim hiç rahat değil korkuyorum bebeğim de çok mutsuz başka neler yapabilirim veya hangi durumda endişelenmeliyim çünkü artık acile gitmeyi düşünüyorum. Bu konuda fikri tecrübesi olanlar yazarsanız çok sevinirim