Kızlar selam,
Kızım şuan 4,5 aylık. Biberonu tutma çabası var ama tabii şuan yalnızca bi çaba😅 Merak ettim bebekler ne zaman kendi tutmaya başlar. Tabii her bebek farklı gelişim gösterir bunun bilincindeyim😊 Sizin bebişler ne zaman tam anlamıyla desteksiz biberonu verdiğiniz gibi tuttu🥰