Merhaba hanımlar,bundan 2 hafta önce smear testi yaptırdım. Bugün onun sonucunu öğrenmeye gittik, doktor kanser yok ama rahim duvarında yaşlanma bulguları var dedi. Şuan adetim hatta 3. Günüm. Doktor kan testi yaptı hormonlarına bakalım dedi,şok oldum sonucunu öğrenince. Gebelik testin pozitif demez mi,nasıl olur ya. Işte her neyse doktor bey şuan adetim hatta dedim büyük ihtimal düşük yapmissin dedi. Eşimle sürekli korunuyoruz ve çok dikkat ediyoruz. 2 gün sonra tekrar bakalım dedi. Başına gelen var mı kızlar ya adetim ve gebelik testim pozitif. Bu nasıl olur lütfen biri beni aydınlatsın ya