Defneninannesi1108 Kızım 11 aylik düzenli düzensiz 4.aydan beri adet oluyorum. Ama bu ay suan 2. Gün olmasina ragmen sanki bitmis gibi damla damla.kendimi cok siskin gergin hissediyorum.Normalde 5-6 gün olurdum.simdi yarın bitecek sanki.Yasayan varmi
Dmt-01 Defneninannesi1108 aynı durumdayım valla netten biraz araştırdım tiroitten olur şekerden olur psikolojik olabilir diyo miyomdan olabilir diyo menopoz başlangıcı gibi şeyler yazıyo benim tiroit ve şekerim var benimki büyük ihtimalle oyüzden yani yaşadığım yerde endokrin doktoru olmadığı için gidemiyorum memlekete gidince gidecem doktora inşallah ilaçla normale döner
Defneninannesi1108 Dmt-01 ayy bu ay ilk oldu suan 2. Gün ama yok gibi bidaki ayda bakacagim olmadi bende doktora godecegim benim hicbi rahatsizligimda yok sa