Balkupum2505 Mrb tecrübeli anneler 13 aylik oglum var berbere göturmek istiyorum bugün. Saclari cok terletiyo malum havalarda cok sıcak. Acaba diyorum berbere götürsem dururmu? Nasıl neyle oyalamam gerekir tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim tsk ederim
ikizerkekannesi Balkupum2505 şuan 22 aylık ikizlerim hep ben kestim tvden çizgi film eline telefon çanak çömlek ne bulursam veriyordum sorun çıkmıyordu sizde telefon evde istediği oynadığı mutfak eşyası yada oyuncağını götürebilirsiniz
2melekannesiiiii Balkupum2505 ben 6 aylıkken ilk kestiğimde telefondan şirinleri açtım bi yandan dayıları şebeklik yaptı bi yandan çizgifilm diyer yandan dedesi tuttu bende direk vurdum makineyle sıfıra çokta rahat sakindi şimdi hiç durmuyor kafa sürekli oynuyor yine çizgifilm le anca kesebiliyoruz
Evrim1906 Balkupum2505 eşim berber oğlum 9 aylık ilk dere 5 aylıkken 0 kesti ağlamadı bundan 1 ay önce kulak üstlerini kesiyim terlemesin dedi ama ne mümkün çok ağladı yarıda bıraktık malesef havalar çok sıcak bebeğim çok terliyor tekrardan keselim diyoruz ama cesaret edemiyoruz
pitircik2019 Balkupum2505 sürekli götürmeme rağmen hala ilk ağlaması var. 23 aydan selamlar. ☺️ Çözümü iyi ki doğdun yaparak bulduk. Mum yakıyorum üflüyor tekrar tekrar ve bitiyor ☺️
Balkupum2505 ikizerkekannesi evet öyle düşündüm ama benimki yabancilardan cok korkuyo acaba kuaförü görünce tepkisi falan ne olur durmazsa. Ben evde kestim 1 kez 9 aylikken sıfıra vurduk. Cabucak uzadi ve acayip ter yapiyo babasida kuafor kessin diyo
ikizerkekannesi Balkupum2505 büyğk ihtimal zorluk çıkarır yabancılardan çekiniyorsa sizde evde kesin derim yada bi götürüp deneyin bakalım belki birşeylerle oyalalanor belli olmaz
Yigitaynur66 Babası götürsün ilk babası traş olsun ondan görünce gel seninkini de keselim diyince hevesleniyolar telefonla falanda oyalanabilir
Balkupum2505 Cevabiniz için hepunize ayri ayri tşk ederim gittik kestirdik zor bela bin bir taklayla 😫
Balkupum2505 pitircik2019 😀😀😀 benimkide çok ağladı valla bi elimde tel cizgi film acik diger elimde sevdigi oyuncagi ama banamisin demedi 😀 makinadan korkmuyo aslinda berber abiden korktu 😀 evde kestik daha önce hic aglamadi hatta babasi keserken o oyununa devam etti 😀 iyiki dogdun iyi fikirmis bi dahaki sefere denicem 😀
pitircik2019 Balkupum2505 evet evet berber abiden korkuyorlar maskeli falan 😂 neyse ki benim ki alıştı ama şehir değişikliği yapacağız nasıl olacak bilmiyorum 🤦