zaynebimmm kizlar 2 gundur doktordayiz oglum 5 yasinda salgina yakalandi bugun 3. gun hala ishali devam edio ne zaman geciyor acaba basina gelen varmidir
Nessay zaynebimmm pazardan bizde çekiyoruz hala devam ediyoruz istifrada ediyormu sizinki ne salgınmış ya banada bulaştı ben bile zor dayandım bebekleri düşünemiyorum bile
zaynebimmm Nessay kusmamizda vardi canim dun serum yedik kusma kesildi suan ama ishali hala su gibi 1 yasinda kizimda var onada gecti ondada kusma vardi igne vurdular onun. kesildi suan kusmasi 2 kere ishal yapti oda.. sizin ishaliniz nasil su gbimi
Nessay zaynebimmm evet su gibi beş gün oldu hala su gibi . Kusma bir gün sürdü bizimde hangi ildesiniz heryerde mi var bu salgın acaba kendinize dikkat edin banada geçti çünkü