Minikannesiii0655 Bebeğim 22 günlük hiçbir sıkıntısı yokken uyumuyor hep kucak istiyor ⅔ saat kucağımda uyumadığı oluyor böyle olması normal mi siz bebeğinizi uyanık kaldığı zaman nasıl oyalıyorsunuz
asellina20 Minikannesiii0655 emzirme hemşiresi bana şey demişti lohusanın bebeği yaka iğnesi gibidir 20 saate yakın memede kalır, belki ondandır sizinkide
Minikannesiii0655 asellina20 olabilir canım uyanıkken bile beni istiyor kollarım koptu yemeğe temizliğe vakit bulamıyorum