Melek0205 Merhabalar 1 aylık bebeğim var son 1 haftadır aşırı gazı var çıkarıyor da ama bi türlü rahatlamıyor çocuğum kucakta yada arabada uyuyor ne yapabilirim tecrübeli anneler ??
Eymenebrar Melek0205 10 aylık bebeğim 6 ay çektim o gazı ne yapsan geçmiyor gazı bitti diş sancıları başladı gaz dönemi biogaia bağırsak florasını düzenleyici bir damla birde sap simplex vermişti doktorum ikisiyle rahatladık biz 🙏
Eymenebrar Melek0205 rezene kimyon için siz bol bol ona da geçer sütten oda rahatlatır ayaklarının altına zeytinyağı ile masaj yapıyordum karnına masaj iyi geliyordu
Egesmom05 Melek0205 mommys bliss tavsiye ederim denemediğim şey kalmadı 2+3 günlük oğlum son bir haftadır rahat çok şükür yüzfe yüz alın 4 5 güne fayda ediyor
Kbrkr0734 2.aydan bildiriyorum aynı devam ediyoruz biz de, ha geçti ha geçecek beklemedeyiz. Gaz damlalarını bıraktım faydası olmadı ne yazık ki. Kimyonlar, masajlar her yolu deniyorum ama bi bebek gazlıysa gazlıdır çekeceğiz bu bir gerçek 🤦🏼♀️