ikizbabymom Dn123 yazı tahtası da aklıma geldi o en güzeli olur bence geçenlerde tanıtım magnetlerini buzdolabına yapıştırıp çekiyolardı baya oynadılar hayvan,sayı ve.harf magneti alıcam bende.Doktora zeka geliştirici setleri sordum önermedi,kelime kartlarını da önermedi
Dn123 ikizbabymom o magnetlerden aldim ben bayağı faydalı biraz olsun oyalıyor hayvanları falan ogeeniyor. Neden önermesi acaba kelime kartlarini
ikizbabymom Bellatrixxx yakalamacılık oynamayı,toprakla ve suyla oynamayı sever dolap içlerini karıştırmak,plastikleri dökmek en büyük hobisi bi de babasıyla top oynamayı seviyo
ikizbabymom Zeyzey2019_ kızım kendi kendine oynamayı da seviyo ama ben bu oğlanı doğdu doğalı memnun edemedim
ikizbabymom Dn123 öğretmen gibi değil daha çok hayatı öğrenmelerini istiyoruz dedi mesela ben yolculuk sırasında etraftaki herşeyi anlatırım hikayeleştir ders gibi anlatma dedi
Dn123 ikizbabymom mantıklı geldi. Of cocuk büyütmek ne zor. Etraftaki şeyleri nasol hijayelestiricem hayal gücüm berbat😀
antropologanne ikizbabymom Anladım. Çok teşekkür ederim, ben de birdahaki kontrolde bunu detaylı konuşacaĝım. Saĝlıkla büyüsünler insallah 🍀
antropologanne ikizbabymom Istanbulda yasiyorum ben, burada Emsey var özel hastane oraya götürüyorum.
Serapveminikleri ikizbabymom her bebek bir değil cnm mesela kız çocuğuyla evcilik,mutfak eşyası,çay seti gibi şeyler alıp oynana bilir ben kızımla oynarım bebeğini uyutur altını temizler çay yaoar falan arabayla da sürüyor mesela yolcu geldi yol verdi falan yapıyor 🙏
ikizbabymom Serapveminikleri ben de kızımla oynuyorum onun gelişimi maşallah çok çok iyi oğlum oyun oynamaktan pek hoşlanmaz çok seçiyo bi kitap okurken pür dikkat dinliyo
Serapveminikleri ikizbabymom oda öyle demeki ilaa kötü seyler mi düşünmek lazım cnm Dr da sorun yok demiş zaten
ikizbabymom Serapveminikleri gidene kadar aklımdan geçmedi değil pre doğdular çünkü oğlum bi süre haznede bekledi ve doğduğunda entübeydi kardeşimin oğlu ikizlerimden 3 ay büyük ve gelinimz sağolsun o dürtükledi beni de 1 ay sonraki kontrolde ne derler bilmiyorum ilk izlenim sorun yok dediler
Serapveminikleri ikizbabymom Benim kızımda premature cnm 25 haftalık doğdu diğer bebeklere göre gitmen lazım yengen annen kaynana şu bu kimsenin lafına göre üzülme çocuğunu kıyaslama bu yanlış etrafımdaki çocuklar kizmdan yaş olarak kcuuk olmasına rağmen farklı davranış ve konuşma içinde oluyorlar ama ben hiç kızım neden böyle demedim 1 yaşında sadece nörolojiyr gittim konuşma için ondan sonra birdaha neden diye düşünmedim hiçbir şeyi çünkü kendimi de uzuyor cocuhuda etkiliyordum 🙏bak kardeş. Olmasına rağmen ikizi yani wma aynı degiller 🙏gelişim dik fizik hiç bir olmaz
ikizbabymom Serapveminikleri evet kızımın 50den fazla kelimesi var ikili cümle kuruyo oğlumun 7 kelimesi var sıkıntı olmasın da geç olsun herşeyi önemli değil.doğdukları zman çekilen emarda beyinde lekelenmeler görülmüş bize demediler pre bebeklerin%95inde görülüyomuş klinik olarak iyi oldukları için söylememiştir doktor aklına takılır şimdi bi nörolojiye götür dedi doktor
Misterious ikizbabymom evcilik, doktorculuk, legolarla şekiller yapma ve o şekillerle bı oyun kurma, hayvan figürleri ile hayvanat bahçesi falan yapıyoruz o hayvanları besliyor gibi yıkıyor gibi yapıyoruz vs. Bizim oynadiklarimiz genelde bunlar.
Misterious ikizbabymom benim kızım aşırı hareketli. Sürekli zıplama, saklambaç gibi oyunlar istiyor. Bunları da ben araya sikistirmaya çalışıyorum. Doktorculuk mesela 10 15 dk oynuyoruz. Sonr abiraz koşuyor koltukta zıplıyor ben artık peşinden kosamayacak hale gelince oyun hamurlarını çıkarıyorum mesela. Bı on dk da öyle geçiyor. Sonra hadi yemek yapalım diyorum vs.
2maviboncuk ikizbabymom Benim oğlum kendi kendine oynardı bi bakardım konuşuyo bez paketinin üstündeki bebekle hadi gel oynayalım tut elimi falan anormal gelmişti bana doktora götürdüm hatta 🙈 gayet doğal oynaması gerel yapması gerekeni yapmış sizde ona katılın beraber oynayın demişti 😊
ikizbabymom 2maviboncuk ya maşallah benim de kızım kendi kendine takılır oyuncaklarına bişeyler yedirir en son beraber yeriz🤣
Zalimsin Biz her gün doktorculuk oynuyoruz 😁 birimiz doktor birimiz hasta ellerimle hayali şurup hazırlıyorum, iğne yapıyorum hayali o da, bebekleri tutuyorum birbiriyle konuşturuyorum. Biri anne oluyor biri bebek mesela