Selamün aleyküm Arkadaş bi konuyu sizlerle danışmak istiyorum kızım Ekim de 2 yaşına girecek. İsmi Eylül ben eylül diye seslendigimde hiç tepki vermiyor fakat çikolata desem bana bakıp hemen geliyor ismine neden tepki vermiyor sizce? Bilgisi olan veya bu durumda olan varmı?