2 aydır adet döneminden sonra hiç temiz akıntım gelmiyor devamlı kahverengi kahverengiye dönük. adetim biteli 3 gün oldu şuanda biraz kanamam geldi. 6 ay önce polip var demişti doktor onla alakalı mi bilmiyorum. Korkuyorum da… Yasayaniniz var mı yada bilginiz