Kızlar selam 👋 benim bebiş 1 yaş 1 aylık. Mamayı tabiki de ek gıda çok ağırlıklı olmak üzere devam ediyordum. Anne sütü 1 ay aldı sadece. Ama son birkaç gündür mama da İçmiyor artık tamamen bıraktı. Gece uyandı mesela normalde uyanmazdı. Susadı zannettim su verdim içti. Tekrar ağladı az bi mama yapayım dedim. Ağzından attı biberonu içmek istemedi. Gündüz de öyle. İçse bile zorla içiyor resmen. Bende almamaya karar verdim kutu bitince. Gece uyanırsa filan pratik olarak ne yapabilirim? Ben şunu yapıyorum dediğiniz birşey var mı?