Ya benim kızım şeyi çok seviyor. Şoktan küçük küçük doğranmış kuru meyvelerden alıyorum. Kendi kendine yiyor. En sevdiği atıştırmalık o açıkçası. Çubuk falan da pek seviyor. Bi de şimdi şeye taktı. Kuzenim yerlen görmüş şu cocopopsun minik yuvarlaklarından 😂 üç beş tane veriyorum eline kır kıtır yiyor