Zeysu2 Hanımlar, bebeğim 2 ay 10 günlük şimdiye dek sağlık ocağının verdiği D vitamini damlayı kullanıyorduk. özel d vitamini kullanmak istiyorum hangisini kullanıyorsunuz ve ne önerirsiniz
Mombaby123 Zeysu2 ocean kullaniyorm içeriği en temiz olan oymuş paraben varmış sağlık ocagindakilerinde herkes firmaların oyunu diyor ben ona da inanmıyorum içeriğine bak öyle ver canim
ANNEBALIIII Ocean kullanıyoruz. Yeni başladık buna. O yüzden öneremiyorum önce deneyimlemem lazım. Daha önce sun d3 kullanıyorduk. Hiç sorun yaşamamıştık ama bulmak biraz sıkıntı gliba. Eczanede bulamadık. Bu da çok öneriliyordu. Bakalım. 🌺
Bebek111 Valla özele de gittim Devlete de hepsi Ocean markayı alın diyorlar D vitamininide Kan ilacınıda