Merhaba anneler ek gıdaya 10 gün önce başladık ama ne verirsem veriyim öğürüyor blw yöntemini denedim çok çok az yedi onda da ağzına götürmek istemiyor zaten. Püre emziğini verdim muzu bile öğürmekten yemedi püre yapıp verdim onda da öğürüp öksürmeye çalıştı ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada 6 ay 6 günlük oğlum. Ne olur bana fikir verin