Kızlarr merhabaa. Gününüz nasıl geçiyor? Haydi biraz güzellikten sağlıktan bahsedelim. Size iyi gelen doğal şeyler nelerdir? Kendinize şunu yaptıgımda çok iyi mükemmel hissediyorum dediğiniz birşey varmı?
Ben mesela bu aralar acneleyse die bir krem kullanıyorum yüzümü soyuyor yeni cilt ortaya cıkıyor lekeler gidiyor 4,5gün kullanmak yeterli bence ayda bir kez kullanıyorum.
Antioksidanlı yeşil çay içtigimde kendimi sağlıklı hissediyorum nedense 😅 Bol bol su falann.. Sizler neler yapıyorsunuz ?