Bebeğim 3 aylık ilk ay gazı vardı ama şimdi bu son ayda gazımız baya azaldı en azından gece uyanmıyor kendi yapardı dün gece 2 saatte bir uyandı gaz sıkıştırdı diye en sonunda ağladı ben gün içinde çikolata ve asitli ve paketli şeyler tüketiyorum 1 tane 😔😔 o yüzden mi oluyor dersiniz yoksa üşüttüm mü ben düzeldi diye saldım siz neler yapıyorsunuz yada dikkat etseniz de Arada böyle oluyor mu