BskDuru benim oğlum da 5ay17 günlük.Emmek isteyip ememiyordu oğlum kendini geriye atıyordu.Hep gaz dediler geçer dediler.En son laktoz intolaransı olabilir dedi doktor.Sonra başka bir doktora gittim,şikayetleri anlatınca alerji dedi.Daha önce süt ürünleri diyeti yaptığım halde bir faydası olmadığını söyledim.Tavuk eti ve yumurta ,kuruyemiş,çikolata diyeti verdi.Bir de zatiden damla verdi bunı verin sıkıntısı geçerse alerjisi kesin var,deneyerek bulaşacaksınız dedi.Damla verince gece şikayetlerimiz bitti.Günde bir kere vermem gerekiyor geceyi tercih ettik.Gündüz hala ayakta emziriyorum ya da yatarak.7 gün oldu diyete başlayalı.Çocuğum mahvoldu kaç aydır.Ne yazık ki birkaç doktor gezmek gerekiyor 😒