Ben çocuklarıma mevlut falan yaptıramadim pandemi falan derken, birde gurbettryiz mevlut bile yapsak eş dost gelecek kimsemiz yok diye, akikalarinin 1.cilerini kestirdik çok şükür ama oğlan olunca iki akika daha münasip olduğu için 2.cileri de küçük mevlut tarzı bişey yapıp ozaman kestiricez ikram edip yedirmek için tabi dediğim 2 3 sene sonra, şehzade kıyafeti alıp giydirip fotoğraf çekinmekte istiyorum, mevlut şeklinde takısız sadece yemek ikram etme amaçlı var Bi hayalim