mthnzbyd Kızlar bebeğim sanırım küçük 3 cm kadar bir parça yuttu kanguruyu almıştı eline boğulma falan olmadi ama ben parçayı bulamadım . Yutkundu sanki bir de hıçkırdı şimdi emdi uyudu ama içim rahat değil ne yapmalıyım bilen var mı ?
Ipegim mthnzbyd canım götür bence bir yere yapışır ileride allah korusun zarar verir organa için rahat etsin baksınlar en azından sonra kakada takip edersin
Biricik01 mthnzbyd kaç aylık bebeğiniz? Büyüyünce fazlasıyla ot ,çöp, plâstik kısacası ne bulurlarsa yiyorlar kakalarindan çıkıyor. Birşey olmaz inşallah 🙏için rahat etmeyecekse doktora götür yinede
Ipegim mthnzbyd canım seni de anlıyorum ama yuttuğuna eminsen götür bence riske atma ben olsam atamam küçükmüş çünkü
mthnzbyd Biricik01 ya doktorda endoskopi falan derse diyorum belkide yutmadı çocuğun durduk yere canı acıyacak ama yuttuysa da boğazına takılır mi? 2 saate yaklaştı hicbir sıkıntı yok ama.