maestro Nasıl gidiyor iyice aktifleşmiş bebekle günleriniz? Ek gıdaya başladınız mı? Neler hazırlıyorsunuz? En çok neyi sevdi? Nasıl vakit geçiriyorsunuz birlikte? Daha aklınıza ne gelirse haydi paylaşalım 💕
Asafkayra Ben oğlumu yüz üstü alıştırdım sırt üstü iken kendisi kendi yüz üstü dönüyo bugünlerde de kendini kaldırıyo emeklemek için hazırlanıyor Arada da yürüteçe koyuyorum paşam ek gıdayı da ev yoğurduyla başladım emziriyorum da 🥰