Momsbabyy crazymommy Sağolun Allah razı olsun Amin inşallah hepimiz sağ salim alalım kucağımıza ☺️🙏🏻❤️ Evet canım Allah’tan bişey olmazsa bir sıkıntı çıkmazsa normal doğum, benim 2. Doğumum olacak ☺️🥲
Baharbek crazymommy 3 aylıkken yaptırdım hareketlenmeye başlamadan ilk çişinde bile ağlamadı. 2. Gün biraz huysuzdu ağrısı vardı sanırım ağrı kesici fitil yaptık sonrasında düzeldi 3. Gün normal hayatımıza döndük 4-5 gün bardak koydum bı yere değmesin diye
crazymommy Ne güzel herkes yaptırmış bir ben kalmışım ya 😂😂😂😂😂😂😂😂hayırlı olsun geçmiş olsun canım darısı bana inşaallah 😅😅🤲🏻🤲🏻🤲🏻