Bebeğimde alerji vardı yumurtanın sarısı birşey yapmıyor beyazını verdim oda sıkıntı olmadı 14 aylık olduk 1 yaş aşılarını yaptırmadık iki farklı doktora gittim biri saglık ocagında yaptır alerjisi geçmiştir dedi diğeri riske atma dedi araştrmaya randevu aldım bugüne çocuk doktoru yönlendrcek bizi