Ya kızlar bana bir el atın. Benim kizimi emanet edeceğim kimse yok dolayısı ile hem hijyen hem de vakit açısından güzellik merkezine gidecek vaktim yok. Ki zaten 1 sene hamilelikte önce buz lazer yaptırdım bitmedi. Hamilelik dogum derken eskiye döndüm. Simdi Philips lumea almak istiyorum ama çeşitleri var. Mesela bu ipl teknolojisi killari uyutuyormus . Uyutmak derken yani. Ne kadar uyutuyor azaltmıyor mu . Ben acikcasi lazer gidene kadar azaltsin istiyorum kararma yapiyor jilet malum. Sonra direknkillari yakan alexandr makinasina girmek istiyorum kıllar az olursa daha kısa sürede biter herhalde. Bir makina var 10. 000 lira . Biri var 3400 TL 3400 TL olanı almak istiyorum. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Gereksiz olur mu lazer e nerden baksan bayağı sonra gidebileceğim cunku