goktugmom_061220 Aselinannesii6 Bence bi test al 😊 Dene ve gör. Bende 3 gün geciktim ama dün oldum bi ohhh çektim 😂
2melekannesiiiii Aselinannesii6 Ben 2 gün geciktim aç karnına yaptım net çift çıktı 2 saat sonra tokken emin olmak için yine yaptım silik çıktı şuan 8 haftalığız
Aselinannesii6 curly_mom 16 aylık bi 5 aydır oluyorum düzenliydi ayın 7 si dedimi olurdum bu ay olmadım daha emiyo birde bebeğim ama bilemedm ya
Aselinannesii6 goktugmom_061220 ya bende olsam oh çekerinim bunun stresi yetiyor insana 1 gün geçti ya testte hemen çıkar mı
curly_mom Aselinannesii6 ilk aylar olsaydı düzensizlik nlrmaldir derdim de bilemedim ben de 🤔 bi kaç gün daha bekleyin bence
Aselinannesii6 kubra2608 ya stres yaptım çok ne biliyiim hep düzenliydi ya şimdi iki gündür hep aklıma taktım
goktugmom_061220 ekmek-arasi Yerleşme kanaması adet kanaması gibi yoğun bir kanama değildir. Herkeste de olmaz. Ben oğluma hamileyken bende öyle bişey olmadı.